niedziela, 31 maja 2015

Najlepszy dzień ze wszystkich dni (oprócz 24 czerwca) :)

Chciałabym się z Wami podzielić najlepszymi życzeniami, jakie dostałam od mojej najlepszej przyjaciółki (siostry) na świecie! Jesteśmy tak różne, a takie zgodne (w sensie relacja między nami)! Ona jest niesamowita <3 (nie rumień się Gosza!)

A oto one!

Agu!
Dzisiaj są Twoje urodziny (pewnie myślałaś, że zapomniałam, ale nieeee ja doskonale pamiętam), więc chciałabym Ci życzyć:
1. Cierpliwości (zwłaszcza do mnie)
2. Miłości (jeszcze więcej niż teraz)
3. Szczęścia (zawsze się przyda)
4. Spełnienia marzeń (nawet tych najbardziej crazy)
5. Szaleństwa (tak dla zdrowotności)
6. Zaliczenia sesji (wiadomo)
7. Właściwych wyborów
8. Wiernych przyjaciół
9. Spotkań z inspirującymi ludźmi
10. Czasu na realizację postanowień
11. Wytrwałości w dążeniu do celu
12. Radości z każdej chwili
13. (Trzynastki nie będzie bo to pechowa liczba jest)
14. Wieeeeelu herbatek w Wyspie Skarbów (no że ze mną to chyba pisać nie muszę)
15. I ciastek też (bo jak herbatka bez ciacha)
16. Zdrowia (bo najważniejsze)
17. Rychłego zawitania na ulubioną wiochę (if you know what I mean)
18. Satysfakcji
19. Pokonywania własnych ograniczeń (bo one siedzą tylko w naszej głowie)
20. A na koniec tak dodatkowo to WSZYSTKIEGO MARYNIOWEGO!!!!
A toast pod te życzenia to spełnimy w Gdańsku już 24. czerwca :*
Lofciam!
(A za zdjęcie nie zabijaj- też Cię kocham)


 _______________________________________

łaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, zabrakło słów! :o

Mój Mistrz <3
________________________________________

W związku z tym, że stuknęło mi 20 lat. Moja pierwsza dwójka- postanowiłam nie zwlekać już tak długo z moimi postami. Mam tylko ogromną nadzieję, że się Wam spodobają. W następnym poście kopiuj- wklej mój esej na temat uzależnień.. temat, w którym czuje się tak jak podczas jedzenia ciepłej bułeczki z masłem (mmmmmmmmm).

Buziaki, 
Wasza A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz